ny lista

Namn: Elin Sandra Strandqvist
Ålder: 18, hehe.
Vad gör du på dagarna: Vanligtvis går jag i skola, design. Nu sommarlov!
Det bästa du har: Familjen, vännerna och pojkvännen robin! :)
Det sämsta du har: Man måste vara tacksam ;) eller hur..
Vad är du beroende av: cocacola, cägg, mobilen, vänner & robin, kläder och skor!
Hur ser ditt liv ut om 10 år: Jag bor i lägenhet i göteborg och har jobbet inredare.
Är du oskuld: Nej, hehe.
Ångrar du nått du har gjort i ditt liv: Ja, faktiskt..
Vad gör du på helgerna: Sover, festar, umgås, softar.
Har du rökt eller snusat: Japp..
Den som betyder extra mycket för dig: Min farmor är allt..
Någon du saknar: Baggen, min förra älsklings katt!
Vad har du gjort idag: Vart med Robin, min mamma och pappa och softat.
Vad gjorde du igår: Va på maskerad och hade kul! :)
Vad ska du göra imorgon: Träffa Karro, vara hundvakt sen blir det att träffa sanna!'
Någon du skulle vilja träffa (död, levande): Michael Jackson men även Nicole Richie.

Nu orkar jag inte göra mer..
Ska sova, god natt! :)


Kommentarer
Postat av: civilstatus: gravid,kåt och fredrik reinfeldt

Du är söt :)

2009-07-13 @ 16:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0