fortfarande..

Jag har suttit bänkad framför
tv:n sen klockan 2 och jag sitter här
fortfarande och nu är klockan 1 på natten!
Kommer sitta här till klockan 2 för då slutar
Michael Jackson programmen för denna gång.
Riktigt roligt att se allting, men jag gråt som fan
när det var på begravningen! Det är bara skönt
att sitta här och höra hans musik komma från tv:n!
Han är så otroligt bra och jag har gillat han länge nu
alltså.. Robin påminnde mig om ett minne han hade
från mig från 7:an på bollochdansdagen som skolan
hade och där kunde man klä ut sig och grejer
och det hade jag gjort och skrivit Michael Jackson
över hela mig!
Michael Jackson, han var så otroligt bra. En sån bra
person på att dansa och både sjunga! Det var ju många
som inte gilla hans sätt att va, men jag fattar inte hur folk
orkar bry sig om allt om hans hud och allt vad det nu gäller.
Men som dom sa på begravningen förut
- Maybe now they'll all leave you alone.
Nu ska jag fortsätta att kolla och bara njuta av hans musik!

Rest in peace, King of pop - Michael Jackson.
Det är nog ingen som kan förstå det än..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0