ett test

För att jag har tråkigt just nu...


Lovar du att vara ärlig?
yes!
Smeknamn: strandan, esmordin, elon m.m
Låt just nu: det är många det..
Beroende av: vänner, pojkvännen, familj, cägg och cola
Vem behöver du mest just nu? min farmor tror jag
Vad får du oftast komplimanger för? gud, jag vet inte..
Hur imponerar man på dig? vara ärlig och snäll kanske?
Brukar du skratta för dig själv? haha ja, jämt.
vad står det i ditt senaste inkommna SMS? 'detsamma älsklingen min /robin'
Äger du några Converse? yes
Sprit, cider, vin eller öl?: öl är gott
Är du allergisk mot något? pollenallergi, färska frukter, tomat m.m
Har du haft sex idag? neps..

Nästa mål i ditt liv: få körkort!
Hur svarar du i mobilen? hej det är elin
Vem ringde du senast? pappsen!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? kommer jag faktiskt inte ihåg..
Antal timmar sömn inatt? normalt typ..
Sov du ensam? jaaa....
Tycker du om din pappa? jag älskar min pappa mycket högt!
Brukar du komma i tid? det tycker jag, oftast!
När mår du bra? när allt är som det ska vara!
När blev du fotad senast? idag, jag och karro tog lite kort.
Hur känner du dig nu? kissnödig och lite trött!
Vanligaste färg på dina kläder? det är olika det!
Är du smart? alltid, hehe.
Vad saknar du? värmen som var, nu regnar det bara!
När brukar du gå och lägga dig? olika..
Är du blyg? beror på det.
Sysslar du med någon idrott? nej, förutom att träna lite på egenhand!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske..
Vad är det mest pinsamma/sjuka du har gjort på fyllan? vvvet inte..
Är du nöjd med ditt liv? det är jag!
Är du bortskämd? ja, till en viss del faktiskt.
Vad gör du i morgon? städa och tjäna pengar, stan med karro kanske sen mys med robin hela kvällen!
Bästa känslan? att vara kär och må bra av livet!
Värsta känslan? att vara själv, och må dåligt..


Kommentarer
Postat av: Leia

Roligt med lista =)

2009-07-10 @ 11:12:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Kikar in...

2009-07-11 @ 09:32:44
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0