valborg!

Så har dagen kommit som många har väntat på, och endel inte:
Valborg! Ja förra året kan man bara inte glömma, hemma hos Ida!
Jävlar vad roligt jag hade då och jag kan inte fatta att det var ett år sen
idag. Tiden går så jävla fort alltså. Ja, den kvällen går inte att glömma.
Får se vad det blir för minnen ikväll nu då.
Kvällen börjar hos Louise iår, men det är bara jag och Maja som ska dit.
Fråga mig inte varför men så blev det. Sen stan? sen Lisa hehe! :)
Det blir nog att endel minnen känner jag på mig.
Ska dra mig till Bergvik sen med pappsen fort.
Först tandläkaren, kolla klipp och färg tid , sen bergvik, sen mormor,
sen hem och göra iordning mig sen dra vidare till Louise sen partaja.
Så ser min dag ut ;) haha..
Men nu ska jag äta min frukost!

pusspusspuss, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0