torsdag kväll

Jag ska nog gå och lägga mig snart. Jag är as trött
fast jag gick och ja mig vid 9 igår och somna lite efter 10 kanske
och gick upp halv 10. Kanske sov för länge?
Imorgon är det fredag och denna vecka har gott så jävla fort!
Gött att det är fredag iallafall imorgon, och helgen blir nice.
Sen nästa vecka är det ju bara 3 dagar i skolan med ett matteprov
på måndag, och jag måste till tandläkaren för jag måste dissa tiden
jag fick hem idag, för det är när jag ska ha matteprov, och det kan jag
inte dissa, igen. Plugg blir i helgen också kan jag lova er..
Lämna nyss in idrotten nu som jag har skrivit om Kost. Gött att det är klart.
Ska nog plugga klart svenskan och kulturhistorian nu så jag inte kommer ha
så mycket till helgen. För det är så jävla försenat för massa saker som har hänt.
Men sen ska jag sova, skolan är slapp imorgon som tur är!
Hörs imorgon people.

pusspusspuss, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0