soligt

Sitter i min säng, väntar på pappa
och ser att solen lyser ute :)
Ja solen har ju lyst mer idag men
ett tag nu försvann den men nu är den
tillbaka. Fikade med Yvette idag, och
det var riktigt trevligt, vi hade mycket att
prata om! Sen så träffa jag även Ida och hennes kompis
och innan jag träffa Yvette träffa  jag även Sofie i min klass
som jag ska träffa imorgon på en fika.
Jag fick med mig en skinnjacka hem idag, från HM
lite mer rockig stil. Tänkte köpa mig en jenas jacka men
jag hitta den aldrig som jag skulle ha på gina.
Men sen hitta jag den skinnjackan jag fick med mig och köpte
den istället. Men sen hitta jag jenas jackan på gina när jag gick
dit och kolla igen efter HM. Men jag la undan en i min storlek
och tänkte köpa den imorgon när jag ska fika med Sofie :).
Ska träffa Hanna sen också, ska till henne och chilla.
Men nu ska jag vänta på pappa och willebille..

pusspusspuss, peace


jag och hanna i typ 9:an tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0