önska mig..

..lycka till på matteprovet som är om en halvtimme.
Geometri är inte riktigt min grej, inte matte överhuvudtaget.
Sen efter provet ska jag och Robin fika, vart vet jag inte :)
Tycker jag jag förtjänar efter en jobbig skoldag.. haha!
Imorgon är det NP i engelska, och vi hade de muntliga idag,
det gick fan bättre än vad jag trodde. Bra av mig det.
Imorgon är det de skriftliga, får se hur det går. Och så ska jag
ta det muntliga i svenska NP också för läraren. Sen är det soft
på onsdag tror jag ialf. Sen på torsdag är jag ledig men ska till
tandläkaren vid 11.20 tror jag det var. Sen mormor&morfar,
mormor ska sy in mina trasiga jeans engång till. Är fortfarande
lite stora. Sen på kvällen blir det fest med någonstans.

pusspusspuss, peace

( och maria säger att hon är bäst, men njjjja!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0