långfredag

Nyss kommit ut från duschen och
sitter och kollar på topmodel! :)..
Har varit på bergvik med syster idag
på eftermiddagen och jag fick med mig
några köp hem, som alltid!
Ett linne, tuptopp, 2 skor, ringar, och hårnålar
och glasögon! ;)
Ikväll ska jag till Anna och festa, fast utan dricka
blir nog tror jag. För jag ska upp tidigt imorgon..
Ska ju till elmia imorgon, hehe. Inte min grej kanske
men jag har lovat, så ;).. Sova i bilen blir..
Klockan kvart i 9 ska jag möta louise och även maja
vid foderbutiken sen drar vi till Anna!
Maja som går på krycker, braaaa bruden! HAHA <3
Nej men nu ska jag att sätta på mig kläder och softa
med tv:n på framför mig! Ha det bra denna långfredagen ;)

pusspusspuss, peace


jag och anna på nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0