idaho

Ja Ida drog nyss från mitt hem och
dagen har varit riktigt mysig med henne.
Vi har luggit i soffan i vardagsrummet och
haft sex and the city framför oss i flera timmar.
Det var riktigt mysigt :) Tack för dagen ida mi!
Nu sitter jag i sängen och kollar på någon film på
3:an. Är riktigt trött idag faktiskt. Var hos farmor och
farfar vid 2 och åt lite rester från påskafton.
Fick träffa dom och det är alltid lika skönt och mysigt.
Dom är bäst :) Även sophie syster var ju där!
Dagen var även solig och jag läääängtar verkligen
till sommaren nu. och snart är det även valborg och
jag och Ida har snackat om förra valborg hur galet
det var! Och vi måste ha lika galet i år ;)

pusspusspuss, peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0