hemma igen

Var hemma hos anna till 12 ungefär i går!
Det var riktigt trevligt :) Tack för kvällen anna!
Blev ju liiite mer rolig än jag hade tänkt
men iallafall, skulle upp halv 6 imorse och jag
får skylla mig själv ja! Men vi började åka imorse
till Elmia vid ungefär efter halv 7 typ.
Resan gick faktiskt fort, kanske för jag sov och grejer
men iallafall! Kul att se mycket design på bilar och
motorcyklar. Ja det var faktiskt kul :) .
Nej för min del blir det soft nu.
Imorgon blir det hem till farmor och farfar och äta
rester från idag, påskmat!
Sen blir det att träffa Ida :) ska bli myyyys.
Men ha det najs.

pusspusspuss, peace


Hemma hos anna :)




..och Elmia resan!

Kommentarer
Postat av: Anna

tack själv goding! :D

2009-04-12 @ 11:31:16
URL: http://ashyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0