helgen

Ja nu är det helg igen och det är riktigt gött.
Denna vecka gick jävligt fort faktiskt i skolan
och det är ju skönt. Men denna vecka som kommer
komma nu till veckan är nog inte lika skön.
På måndag har jag NP i engelska och matteprov
och på tisdag har jag 2 NP igen. Roligt? NEJ.
Jag får njuta av helgen nu iallafall. Det är ju bara
3 dagar i skolan nästa vecka för jag är ju ledig
på torsdag och fredag. VALBORG! :D
Fan ett år sen förra valborg, det är galet! så jävla kul var det.
Idag blir det i2 med Robin och Andreas, får vi se vad vi hittar.
Jag har ju inte så mycket pengr men.. haha!  Nått hittar man nog?
Dom kommer väll snart så jag får väll lägga ner datorn nu.
Upptaterar kanske sen efter jag kommer hem eller nått.
Det blir iallafall utgång ikväll, så vi får se om jag sätter mig vid datorn igen.

pusspusspuss, peace


förra valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0