grillkväll

Ska snart iväg till coop och köpa korv och korvbröd.
Sen bär det av till maja och sen vidare till mörudden.
Där ska vi möta karro, ida m.m och bara chilla
med en grillkväll! :) Första iår, för mig iallafall.
Annars idag har jag inte gjort så mycket utan bara
varit hemma, städat åt mamma och kollat på tv :)
Hanna var förbi en snabbis förut och för hon skulle
till staden. Trevligt att träffa henne, som alltid.
Just nu sitter jag och kollar på topmodell och
väntar på min syster så hon kan skjutsa mig till coop
sen majsi.
Men nu får ha mys ikväll,

pusspusspuss, peace


Kommentarer
Postat av: röbban

hanna kom förbi, men jag då ? :O



:D:D

2009-04-15 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0