för oss sex and the city fantaster..

Att andra sex and the city filmen ska komma ut har väll ingen
missat som älskar sex and the city. Den 28 maj 2010 så kommer
den ut på bio och jag kan lova er att jag Elin strandqvist kommer vara
bänkad i biosalen med mina vänner då.  Så är det strax innan vi tar
studenten också, vad kan bli bättre? Vänner, sexandthecity och studenten = mycket bra!
Jag har att min älskade SATC box hemma och jag sätter gärna på den när man är nere
eller det är skit på tv:n för satc livar alltid upp en, och man kan kolla på det om och om igen!
Och även första filmen har jag, på datorn och på skiva! Hur bra som helst.

Det sista jag ska skriva är att, jag älskar sex and the city!


Kommentarer
Postat av: Cissi

WOHO! Jag är taggad aså! Kul att jag har hittat din blogg förresten. :D

2009-04-06 @ 17:35:35
URL: http://cissys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0