kallt, trött, ingen ork och sen buss.

ja, jag hatar att frysa, vara trött, inte ha någon ork och sen en sen buss på det.

vet ni vad? elin köpte en bok idag, JAG köpte mig en bok.
jag kände att jag ville ha en bok och komma in i en annan värld för en stund,
f¨år la hoppas på att den är bra nu då! ;)
annars så var skolan rätt ok idag, förutom att jag dör nästan på min
JÄVLA mensvärk, hatar den seriöst!.
just nu sitter jag och kollar på my super sweet 16 på mtv,
det är dubbelavsnitt så jag ska softa framför tv:n ett tag.
sen ska jag sätta ihåg macbaby och sätta igång med lite skolarbete,
det är lika kul som det låter, hahahah..

men nu ska jag softa innan allt plugg.
pusstjaho.
 
es<3mhd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0