söndag

ja, denna söndag är lika tråkiga som alla andra,
fast det är lov. ja det är lov, fan vad skönt!
just nu sitter jag och kollar på 'remeber the titans'
så himla bra film! och innan det kollade jag på 'janne långben the movie'
också, den är också oerhört bra ;d! haha.
när jag tränade förut ringde daniel älsklingen också.
han hade det bra och shoppat lite igår tydligen.
jag räknar ner varje dag tills han kommer hem, saknar han så!
sen blir det nog micke.d, han kommer väll hit säkert.
mamma och pappa har dragit iväg med husvagnen,
så det är bara jag och sophie hemma! ;p
blir nog att vara hemma i kväll, för jag tror inte det blir nått
hemma hos hanna? hon skulle ringa sen iallfall,
så skulle vi snacka lite. saknar'na ju förfan.
igår var jag ju även hemma åt bara va.

var riktigt bakis så jag tog det lungt. åt påskmat

som inåthelvete, haha!

i fredags var det ju iallafall drag. festade hos christian.

de blev att fest in till natten där. sov där också, med sofie

och maria. oerhört skönt att sova den kvällen.
imorgon kanske det blir att träna med louise,
boxning blir. sen på kvällen kanske det blir
att dra till ebba :). hon har gjort om i hennes lägenhet,
så måste dra dit och kolla!
men nu ska jag fortsätta och kolla på tv,
och vänta in micke.d, om han nu kommer!

BYE

image100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0