onsdag

ja, idag är det mycket saker som elin ska göra.
jag ska träna och vara duktig idag,
sen ska jag till ikea med pappa ( kanske mamma också?)
vi ska köpa lampor till sophies lägenhet, och där  kommmer
även jag vara nääästan hela dagen och fixa!
sen ikväll blir det yvette :). med mys och film och sådär.
det är ju hockey också! hoppas dom tar det nu ; /
så äre ju också påsklov nu också, det är såå himla skönt.
men en vecka är fan ingenting igentligen. man hinner fan
inte med någonting känns det som!
och på fredag är det en vecka kvar tills daniel kommer hem!
han har varit borta i en vecka och en dag nu!
saknar han oerhört mycket nu...
men nu ska jag nog börja min dag med alla saker jag ska göra.
vi ses

BYE

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0