oerhört skönt

ja, nu är det lov.
det som jag har väntat på sååå länge.
men, jag vill att daniel ska vara hemma.
saknar han fan redan,
och han åkte för..........2 dagar sen.
de återstår 2 veckor och en dag kvar tills han kommer hem.

och de jag ska göra på lovet är typ just nu känns det som
festa, festa, festa och åter festa.
jag ska festa med maria. sen ida och louise o alla,
sen robin, sen hanna säkert. ja alla typ! :o
men de ordnar sig nog : )
skönt med lov nu iallafall :d, behöver det lite (A) haha.
vill till boda borg med brudarna också?
men vi ska göra så mycket, men de blir ju fan aldrig nått,
men vi får kirra detta brudar.

BYE

image94
du gör mig starkare älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0