Ny vecka, nya tankar!



i helgen nu då:
fredags
var jag hemma med daniel och myste :).
sen i lördags var jag på bergvik med hanna efter ett långt
äventyr på fots. vi fick gå från henstad till bergvik.
och vi hade ingenaning om vart vi var typ, för vi
fick inte åka bussjävel tillbaka till torget.
men jag orkar inte skriva allt som hände! ;d
iallfall, vi kom till bergvik, och mamma jobbade så vi lämna
in hannas stora jacka ;p. så fikade vi och sådär!
sen på kvällen drog jag och daniel på fest hos louise herlitz ,
mycket roligt folk men det var mindre bra när det hände massa dumma saker!
vi drog därifrån vid 4, daniel sov hos mig!
söndag vaknade jag och daniel upp, lite bakfulla så,
vi åt frukost och han åkte hem lite senare! sen senare så drog jag och pappa
iväg óch hämtade husvagnen ( som är lite ork för de snöar idag :s)
sen efter maten och allt gick jag och möte hanna vid götetorps dagiset.
så satt vi där och snacka sen gick vi hem till mig och chillade  med toast och kräm!
sen när hanna gick hem tränade jag och sola jag!  sen sov jag rätt feting gött då. hahah..
och nu är det måndag igen,
och snart är det lov.
undra jag om jag går på torsdag eller inte?
hoppas iallafall inte på det! ;d, men lovar er elin går i skolan på torsdag.
men iallafall. jag och sofie är dom som är i skolan av gänget idag.
för märtha och ebba = modelplåtning och maria är inte här :(.
men sofie och jag har att trevligt! :)
men vi ska nog dra oss till maten strax!
vi ses babe's

BYE

lite bilder från lördags:
       
1. jag och maja. 
2. jag och ida.
3. louise, födelsedagsbarnet
4. henrik och isabella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0