han ringde nu!

Jag tänker på dig nu och undrar vart du är, och vad du gör.

Du har sagt att du älskar mig, och detta blir mitt svar du hör.

För jag vill göra dig glad, för jag älskar att se dig skratta,

Sen vad som händer vill jag vara med dig, fatta.

Du är inte här nu, men du lever i min hjärna

Jag tittar upp i natten och jag ser dig i en stjärna.

Det känns som jag inte har träffat dig på år och dar

Jag hoppas att resten av mitt liv dig ha kvar

 

Vi har någonting tillsammans, vänskap kärlek.

Jag väntar på dig här, snälla kom hem snart ärligt.

Jag vill ha dig här, men den som väntar på nått gott

Väntar alltid för länge jag vill känna på din kropp.

Hur fan ska jag förklara, hoppas på detta du lyssnar.

Om du var här, skulle jag dina läppar kyssa.

 

Vad kan jag mer begära, än att ha dig i mitt liv.

Ingen kan få oss sära.

Om nu änglar finns i himmeln vad gör du då är på jorden.

Jag berättar vad jag känner, för jag bär på orden.

Kanske är jag stark, men framför dig är jag svag.

Jag vill höra dig säga att du älskar dig, ett bra svar.

Vi är menade för varandra, det måste vara någon grek kraft

Som håller ihop oss, du är den bästa som jag någonsin har haft.

Så stanna hos mig.



image96
du gör mig stark älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0