en vecka och en dag

nej, nu börjar jag bli sjuk på riktigt.
jag saknar han så ooooooooootroligt mycket nu!
vill bara ligga i hans armar och bara mysa mysa mysa! :')

snart kommer micke.d och ludde ;d, vi ska iväg till coop.
sen vet jag inte vart det bär av! johanna kanske?
sen imorgon blir det stan med min tjej hanna :)
älskar'na så mycket så  ni vet inte, så jävla ful! :d
hehe såg henne även idag lite,
jag och sophie gick av bussen, hon på! :)
jag och sophie har dolat i lägenheten och grejer idag,
tillsammans med farmor! sen blev de stan med sophie,
och sen lägenheten igen, med då kom mamma och pappa
och grejade med oss ;d. så vi åt mat där och grejer från ceyland.
och nu sitter jag här dock!
men ska dra snart då :D

BYE

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0