helgen var extrem!

ja, i fredags var jag hemma hos ebba!
det blev fetingfest kan jag lova er.
det var 100 folk i hennes lilla lägenhet.
polisen kom och grejer, men det var en annan
story det du! och jag orkar inte rabbla upp allt! ;d
men kvällen var lyckad men ändå 'inte'.
sen i lördags skulle bakfulla elin vara på ett lan, lördag till söndag.

men klockan halv 3 på natten ringde jag pappa och sa att dom skulle
få möta mig. för jag orkade inte mer: bakfull, magen var inte min bästa vän,
och fullt med övertrötta folk, nej elin lilla orkade inte.
så halv 3 drog jag hem och sov rrrrrrrrriktigt gott!
sen igår satt jag och vänta på daniel hela dagen typ för han sov.
men sen till slut drog jag hem till han och sov där, mysigt! :)

och idag har jag varit och städat och fått lite pengar,
sen bara varit hemma, och nu väntar jag in hanna som ska komma till mig.
sen blir det farmor, jag ska sova där! farfar är ju utomlands nu, så hon ville ha
lite sällskap! :).


bilder från festen i fredags:

       

     

ja, det blev iallafall fest kan jag lova.
det blev inga kort när det var som mest men det blev lite kort iallafall..

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0