allting är inte alls som förr.

jag satt och tänkte på en sak.
allt har förändrats bara på ett år..
jag har nya vänner, man har förlorat vänner
som man aldrig trodde man skulle förlora!
men håller ihop med folk man aldrig trodde
man skulle bli vän med. och är med deras vänner
och man får tonvis med nya vänner!
bara för att man börjat på gymn.
och jag har det att tacka.
jag har träffat så många underbara personer de
senaste året och man vet vilka som är sina riktiga vänner
nu. jag är så trött på folk som fejkar och att man vet att
dom fejkar. nej jag klarar mig utan sånt!

men iallafall, idag ska jag vara med hanna en stund!
hon kommer förbi efter sin resa från thailand..
saknar henne riktigt mycket! :)
men vi seeeeeeeeeees sen.
sen ikväll ska jag nog träffa danielman,
älskling det! han kom hem till mig i går (allahjärtansdag)
och hade köpt en ros och hyrt film och köpt gosaker!
älskade vännen.. han är bäst!


i helgen blir det nog lungt efter fredagen efter maria.
ja fyfan vad roligt det var alltså! de måste göras om.
ja, vi ska ju festa nästa fredag. maria fyller ju år så! :)
mysmys. får se vart man hamnar. och så är de ju sista veckan
vi går i skolan nu också till veckan. sen är det sportlov..
skönt skönt! vi de07 brudar ska göra massa tillsammans,
och jag ska vara hos farmor och så ska jag vara med vännerna,
och hanna och jag ska till sthlm, så är det ju också lan som jag älskar haha
och ja, tiden är knapp! haha.
men efter sportlovet går vi 2 veckor till, sen är det påsklov.
och då åker daniel till USA i 2 veckor, kommer jag nog inte klara? :(
ja men de får vi ta i tu med då. ta dag för dag! :)

BYE



 i love nicole richie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0